Brev:
Er dagsplanen ok?
29. juli 2008
Alder:
10 mdr.
Er dagsplanen ok?
Hej Helen.
Gustav er nu snart 10 måneder. Han trives rigtig godt, og sover fint om natten.
Hans dagplan ser således ud:
06.30 Havregrød med frugt
08.00 - 08.30 ca.230 ml. mme
9.00 sove ca. 2 timer
11.30 frokost rugbrød med forskelligt pålæg + mælk eller vand i kop
13.00 middagslur ca. 2 timer
15.30 a 38 med frugt eller lidt bolle med smør
18.00 aftensmad. Han får det samme som os. Han spiser ikke så meget ved dette måltid.
20.00 ca. 230 ml. mme
Er han dækket godt nok ind mht. måltider?
Hvor meget mme skal han egentlig have på dette alderstrin?
Han er ikke så glad for sødmælk. Jeg tænker på om det måske er fordi at det er koldt, og mme er lunt?
Håber at du kan give et par fif.
Sommerhilsner fra Bella
Ps. ang. mit sidste spørgsmål vedr. hans skrigeri når han skulle bades, kom løsningen først, da han selv kunne sidde i karret. Nu er han salig når vi bader og plasker rundt, og selv stranden tager han med et smil - det er bare så skønt!!