Brev:
Hjemmelavet mos eller på glas, menstruation og holdbarhed af modermælk
22. marts 2004
Alder:
5 mdr.
Hej Helen:-)
Jeg har bare lige et kort spørgsmål... Min datter er 5 måneder og det går rigtig godt med skemaden. Hun spiser en stor portion grød hver middag, og kan rigtig godt lide at få bananmos til dessert.
Nogle gange moser jeg en banan til hende, men hun spiser også ofte de der små glas, som man kan købe. Er der nogen forskel på det man selv laver, og dem som man køber. Sådan rent ernæringsmæssigt?
Knus:-)
Ps. Hvornår får man mensturation igen efter en fødsel? Har nemlig ikke fået det endnu;o)
Pps. Forresten, så lige et spørgsmål mere. Jeg ammer og skal i byen her om en måneds tid. Derfor skal jeg malke ud til min datter. Hvor lang tid kan mælken holde sig?