Brev:
Gylp og meget af det
24. marts 2004
Alder:
2 mdr.
Gylp og meget af det
Hej
Ja jeg ville jo lyve hvis jeg sagde at vi som forældre for første gang ikke er meget glade for denne hjemmeside og dine gode råd og vejledninger.
Vores søn på 2,5 mdr.(vægt 5,8 kg, 60 cm. lang) bliver fint mættet af bryst om morgenen og om formiddagen - herefter for han mest mme (alomin). Men det sidste stykke tid (ca. 1 uge) er han begyndt at gylpe meget og det virker som om, at han er generet af det. Da han bliver meget gal efterfølgende, får han så lidt mere mælk og han kan blive glad igen, men der går ikke længe før han gylper igen.
Det skal lige nævnes at han også kan finde på at gylpe, hvis det er modermælk han får.
Har du et godt råd til hvordan han kan "holde" lidt bedre på den mælk han får.
Med venlig hilsen
Katja