Brev:
Pludren
24. marts 2004
Alder:
5 mdr.
Pludren
Vi har en datter på 5 mdr + en uge. For 4 uger siden var hun rigtig syg, med feber, hoste, udslæt mv. i en helt uge. Hun spiste ingenting, og amningen gik i stå. Hun skulle herefter på flasken. Der gik ca 14 dage inden hun begyndte at over 500ml. Men problemet er at hun efter hun var syg helt er holdt op med at pludre. Hun siger ingenting.
Før pludrede hun, når hun vågnede om morgenen - og i løbet af dagen. Så vi er lidt bekymrede.
Kan vi gøre noget for at få hende til at pludre - og skal vi fortsat være bekymrede.