Brev:
Aftenflaskestop
6. august 2008
Alder:
13 mdr.
Aftenflaskestop
Hej Helen..
Jeg har lige et problem jeg gerne vil have hjælp til :)
Jeg har en dejlig og glad dreng på knap 13 måneder. Han kan gå og er utrolig aktiv fra morgen til aften. Han får stadig en flaske vælling om aftenen til at sove på og tænker at den skal vi til at trappe ud af.. Men hvordan??
Bastians dag ser nogenlunde sådan ud hos sin dagplejer:
ca. 6.15: kommer han op
ca. 7.00: havregrød hos dagplejeren
ca. 7.30-8.30: formiddagslur (den har han stadig behov for,da han er vildt aktiv og bruger meget krudt allerede fra morgenstunden)
ca. 9.00: formiddagsfrugt
ca. 11.30: rugbrød
ca. 12-14.30: middagslur
ca. 15.00: eftermiddagssnack
Jeg henter ham ca. kl 15.45, herhjemme ser det så således ud:
ca. 17.30: aftensmad (alt hvad vi spiser)
omkring kl 18.30-19 får han et bad
ca. kl. 19.15 får han 180 ml. vælling og sover med det samme jeg ligger ham i hans seng. Han vågner ikke om natten, men sover fuldstændig igennem...
Hvordan kommer jeg ud af flasken med ham??
Det blev til lidt af en smøre ;)
Kram fra Camilla