Brev:
Vil pludselig ikke have rugbrød
6. august 2008
Alder:
11 mdr.
Vil pludselig ikke have rugbrød
Hej Helen
Så har jeg lige et spørgsmål igen....
Min datter Julie er de sidste par dage begyndt ikke at ville have sine rugbrødsmadder. Hun piller pålægget af brødet og spiser det, hvorefter brødet bliver smidt på gulvet. Er det bare en fase vi skal igennem, og kan det måske have noget at gøre med, at hun er ved at få en kindtand. Jeg har mærket, og der er ved at dukke en kindtand op i højre side.
Hun er pt. ved at blive kørt ind i vuggestuen, så jeg vil ikke begynde at tilbyde hende alt muligt andet at spise i stedet for. Det kan de jo ikke i vuggestuen.
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Sussie