Brev:
Ingen søvn om dagen - 3 mdr.
24. marts 2004
Alder:
3 mdr.
Ingen søvn om dagen - 3 mdr.
Hej
Vi er et par førstegangsforældre som er løbet ind i et "problem" med vores datter.
Laura blev født 24.12.03 og er sund og rask, har dog skinne p.g.a. hofteluksation. Frem til hun var 8 uger sov hun 3-3½ time 2 gange om dagen, og godt om natten.
Men omkring 8. uge er hun vendt og sover kun ca. 30-45 min. hvorefter hun vågner i gråd. Herefter er det umuligt at få hende til ro - medmindre vi går tur med hende - og vi er bekymrede for det vigtige søvnmønster.
Laura puttes efter et fast mønster og vi har hele tiden været opmærksomme på at holde den samme fremgangsmåde. Men nu er vi efterhånden på herrens mark, og vi oplever at der ikke er nogen hjælp at hente.
Og jo, vi er begge ved at køre trætte, da vi ikke får nogen "succes" med hendes søvn.
På forhånd tak
APLV