Brev:
Vil spise selv - 10 mdr.
7. august 2008
Alder:
10 mdr.
Vil spise selv - 10 mdr.
Hej igen,
Tak for de svar sidst. Vi er i fuld gang med at skrue ned for mme. Det er ikke altid, at hun spiser mere v. de andre måltider, men forhåbentlig kommer det. Hun er begyndt at kravle, så hun bruger en del mere energi.
Så har jeg lige et af de hurtige - hun er begyndt at spise selv, både små hapsere til morgenmad, frokost og aftensmad. Det betyder, at hun ikke gider sin grød - da hun VIL spise selv.
Mangler lige lidt inspiration til, hvad vi kan give hende, som mætter lige så godt som grøden. Specielt om morgen, hvor hun skal holde helt til frokost, da hun sover til formiddag efter morgenmaden...
Tusind tak
Kærlig hilsen Birgitte