Brev:
Gråd om natten - 9 mdr.
7. august 2008
Alder:
9 mdr.
Gråd om natten - 9 mdr.
Hej Helen,
Så er jeg tilbage med et lille spørgsmål. Vores lille pige er nu snart 9 måneder og har sovet igennem fra hun var ca. 3 måneder gammel. Vi havde ellers en lidt hård start (se: Dårlig vane eller behov for tryghed), men for det meste er hun nem og sover godt både nat og dag.
Men ak! Den sidste uges tid har nætterne været forfærdelige, da hun er meget urolig og skriger/klynker med lukkede øjne og kaster sig rundt hele tiden. Det starter som regel omkring 23-tiden og fortsætter hele natten. Vi går ind til hende, giver hende sut, hun falder til ro, vi lægger os, så går der få minutter og så gentager seancen sig! Sutten er i mellemtiden røget ud. Man får ikke meget sammenhængende søvn. Hun vågner ikke men er bare meget urolig og 'græder' med lukkede øjne. Hun er ret snottet pt. og er desuden startet i vuggestuen for ca. 2-3 uger siden.
Jeg er nok mest tilbøjelig til at tro, at det skyldes en snottet næse?! Ihvertfald er nætterne slet ikke sjove pt.
Måske kan du give et godt råd?
Med venlig hilsen
Birgitte