Brev:
Natteroderi - 11 mdr.
8. august 2008
Alder:
11 mdr.
Natteroderi - 11 mdr.
Hej Helen..
Jeg skriver til dig da jeg har brug for nogle gode råd i forhold til nat søvnen for Helene.
Hun er snart 11 mdr og kommer i seng kl 19-19.30 hver aften hvor hun faktisk næsten altid sover med det samme hun når puden. Men så er den gal ca mellem 3- 4 om natten. Hun vågner og står op og kalder. Det er næsten umulig at få til at sove igen - uden at hun får bryst. Ammer stadig 2 gange dagligt men vil ikke give hende om natten og har ikke gjort det, siden hun var 6 mdr. Desuden har jeg overgivet mig flere gange, men oplever at det blir tidligere og tidigere.. og her i ferien har man nok haft en slap holdning..
I løbet af dagen sover hun var 8-8.30 - 10 ca.. og igen 12ca- 14.30. Ellers ikke. Hun er aktiv hele dagen og er ellers glad og tilfreds og græder sjældent.
Hun har ingen tænder og det kan jo være de er på vej, men det har stået på den sidste uge og vi er lige stædige. Trænger til søvn!! ;) Har svært ved at lade hende græde i søvn, men det starter i kalden og når vi så ikke kommer, eller putter hende igen ja så går det over i gråd...
Idag startede hun kl 4 og faldt først i søvn kl 05.30 men vågnede allerede et kvarter efter, hvor hun så var frisk til at lege..
Håber på nogle gode råd..
Med venlig hilsen
Solveig