Brev:
Utilpas baby - er det grøden?
8. august 2008
Alder:
5 mdr.
Utilpas baby - er det grøden?
Hej Helen.
Så har jeg igen brug for en af dine gode råd.
Naya er nu blevet godt 5 mdr. og jeg kan ikke forstå at de sidste 4 uger har naya været utilpas på den måde at hun ikke har villet ligge på gulvet og lege op har nærmest råbt det meste af hendes vågen tid, jeg havde på fornemmelsen at hun var bedst tilfreds når hun ikke havde spist endnu, så var jeg til 5 mdr. undersøgelse hvor hun blev vacineret, det blev hun dårlig af med feber og utilpashed, og jeg gav hende ikke grød i de 2 døgn det stod på, så hun fik mme som det eneste.
Kan det passe for mig at hun måske ikke rigtig kan tåle grød, for nu er hun mere tilpas og har leget, op til flere gange på gulvet bare i dag, end hun har gjort de sidste 4 uger.
Jeg gav hende ris grød om formiddagen ca 1.dl og hirse grød om aftenen også 1 dl. med frugtmos som topping. Er det tilfældet? og i så fald hvordan kommer jeg så videre, for hun kan jo ikke blive ved med at leve af mme.
Det skal siges at hun trives ellers godt, er 70 cm og vejer 9,8 kg. hun er ikke den der sidder med åben mund og venter på mad, men hun spiser pænt.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Janet