Brev:
Mad - Er vores rytme ok?
9. august 2008
Alder:
8 mdr.
Mad - Er vores rytme ok?
Hej Helen.
Jeg vil bare høre dig om vores søn sover nok, spiser rigtigt, får nok mælk, i det hele taget om vores rytme er ok.
En normal dag ser sådan ud:
Ca. kl. 6-7 står vi op, oftest nærmere kl. 7 end 6
Ca. 7.30 får mikas havregrød og vand af sutteflaske
Ca. 9.30 puttes han til formiddagslur, og sover ca. 1 time
Ca. kl. 11.00 får Mikas brød med smørepålæg, han spiser ikke så meget af det endnu, da vi lige er startet på det, derfor supplerer jeg op med frugtmos, enten fra glas eller hjemmelavet og vand af sutteflaske.
Ca. kl. 13.30-14.00 puttes Mikas til middagslur, og sover ca. 1 1/2-2 timer. Prøver at få ham til at sove minimum 2 timer.
Ca. kl. 15.30-16.00 får Mikas frugtgrød, og vand af sutteflaske.
Ca. kl. 17.30 får Mikas aftensmad, kartofler, kød osv, og vand af sutteflaske.
Kl. ca. 19.30 får Mikas 250 ml. vælling, og puttes til natten.
Ca. kl. 22.30 tager jeg Mikas op og ammer ham, han melder sig ikke selv, men spiser fra begge bryster, så ham må jo være sulten, og han vågner ikke fordi jeg tager ham op.
Ca. kl. 4.00-5.00 vågner Mikas og bliver ammet, og sover herefter videre.
Han vågner et par gange om natten og skal have vand, men sover så igen med det samme.
Mælk kan jeg absolut ikke få han til at drikke, hverken mme, eller komælk, derfor laver jeg hans morgengrød på mme, og får han kartoffelmos til aften tilsætter jeg også mme, men er det nok, når jeg kun ammer 2 gange i døgnet?
Tak for dine gode avar, vi arbejder på livet løs med hans seperationsangst :-)
Mange hilsner fra
Maria