Brev:
Ammes i søvn altid
10. august 2008
Alder:
6 mdr.
Ammes i søvn altid
Hej Helen,
Min datter Ida-Marie på nu 6 mdr kan kun ammes i søvn - det sker kun en enkelt gang ud af tusind, at hun f.eks falder i søvn når vi kører barnevogn eller hun "hænger" ved mig.
Hun bruger hverken sut eller sutteflaske.
Det er både hendes formiddags/eftermiddagslur, hvor hun skal ammes i søvn og selvfølgelig også når hun bliver puttet om aftenen. Jeg kan ikke rigtig komme ud af denne onde cirkel og jeg frygter lidt hendes start i institution om lidt over en måned.
Kan du give mig nogle gode råd til hvad jeg skal gøre for at få hende at lære at falde i søvn uden mit bryst?
Hilsen Maja