Brev:
Frugtstænger og amning
11. august 2008
Alder:
8 mdr.
Frugtstænger og amning
Hej Helen.
Jasmin er nu blevet 8 mdr og er rigtig godt i gang med forskellige typer mad. Jeg har et spørgsmål ang. frugtstænger og figenpålæg. Er det noget hun må spise, enten på rugbrød eller som mellemmåltid?
Hun bliver ammet 4 gange i døgnet, kl 6, 14, 19 og 23 ca. Jeg skal vel snart skære et af disse måltider væk, men hvilket?
Med venlig hilsen
Jane