Brev:
Manglende tænder og vil ikke kravle
12. august 2008
Alder:
8 mdr.
Manglende tænder og vil ikke kravle
Hej Helen!
Tak for dit gode svar sidst.
Mathilde er nu 8.5 mdr. hun er en glad pige der trives. Hun sidder fint og leger og kan komme fra sidde til kravle-stilling , men så glider hun ned på maven og ligger og basker m arme og ben, og brokker sig, indtil vi sætter hende op igen.
Hun har været rigtig god til at ligge på maven og lege, hvilket vi også har gjort meget ud af. Men efter hun har lært at sidde, gider hun ikke mere. Hvad kan vi gøre for at motivere hende til at kravle?? Og hvornår begynder børn egentlig at kravle??
Et sidste spørgsmål, Mathilde er som sagt 8.5 mdr, men hun har slet ikke antydningen af tænder, hun savler og bider i alt, men det har hun gjort de sidste mange månder. Familie og venner er begyndt at kommentere det meget, og en mente vi burde gå til læge med hende. Men får nogle børn ikke bare sent tænder??
Med venlig hilsen
Lisa