Brev:
TV og blanding af MME mærker
13. august 2008
Alder:
3 mdr.
TV og blanding af MME mærker
Hej Helen,
Lige et par spørgsmål.
Min datter er 3 mdr og er ikke så god til at underholde sig selv for tiden. Er i det hele taget lidt pylret, og kan ikke rigtig gå fra hende mere end et par minutter. Men hvis jeg sætter hende i hendes skråstol kan hun godt lide at sidde foran fjernsynet og kigge på dets hurtige bevægelser og farver. Kan dette være skadeligt? Der er selvfølgelig kun tale om en ca. ti min af gangen, men alligevel har man lidt dårlig samvittighed.
En anden ting er at hun får fuld MME. Vi giver hende NAN1, både pulver og brik når vi er ude. Men vi vil gerne skifte til det økologiske HIPP, som dog kun findes i pulverform. Er det skidt at give hende begge, altså HIPP på pulver når vi er hjemme og NAN1 på brik når vi er ude? Jeg ved det kan give maveproblemer at skifte/blande mærker, men gælder det også når hun er "så gammel" ?
Venlig hilsen
den glade mor