Brev:
Får han nok i løbet af dagen? - 7 mdr.
13. august 2008
Alder:
7 mdr.
Får han nok i løbet af dagen?  - 7 mdr.
Hej Helen.
Vi kunne godt tænke os at få dig med på råd mht christoffers daglige kost.
Hans dag ser typisk således ud :
vågner kl 630,får grød med frugtmos, samt vand af kop.
kl 830: sove 1/2 time.
Kl1030: 200 ml mme
Kl1100: sove 11/2
kl1330: grøntsagsmost,frugmos samt noget at gnave af feks agurkstang. vand af kop samt lidt sødmælk af kop.
kl1400: 165 ml mme
kl1430: sove 1/2-11/2 time
kl1700: grønsagsmos,lidt frugtmos,vand af kop
Kl1730: 165ml mme
kl1845: bad
kl1915: 200 ml mme
kl1930: sove
kl0200: 165-200 ml mme
sover så til 630
Får han nok i løbet af dagen? har svært ved at finde på ting han kan sidde og gnave af og øve sig i at tygge? Han får mariekiks, agurkstave, appelsinbåde, vandmelon. Nogle foreslag der? evt kogte grøntsager, måske?
Er ved at få tænder, så han tager nogle seriøse mundfulde. Er nervøs for kvælning, kan dog førstehjælp, men hvordan kommer man lige over nerviøsisten for dette? noget mad der er godt for tænder?
Har forsøgt at gøre maden lidt tykkere, men er ik klar til det inu. Han for stadigvæk movikol, som hjælper ham enormt meget. Er blevet en glad dreng på 9,2 kg. Vi har bemærket at han skeler lidt på højre øje, ind mod næsen. Er det noget vi skal være obs på? Noget vi kan gøre for at forebygge? Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Christoffer og mor