Brev:
5 årige ikke renlige om natten
24. marts 2004
Alder:
5 år
5 årige ikke renlige om natten
Hej
Jeg har et par tvillingepiger på 5 år. De har været renlige siden de var 2 1/2 år. De har dog i en lang periode haft mange uheld i løbet af en dag. Dette er blevet bedre, selvom vi kan lugte er der stadig er små uheld da de lugter af tis, når de kommer hjem om eftermiddagen. Men om natten må vi stadig bruge ble.
Den ene har lige prøvet at sove uden i 5 nætter, kun en nat tør. For et års tid siden sov den ene uden uheld i 3 uger, men så gik det galt igen. Jeg synes snart dette problem skal løses inden de bliver flove over det.
Håber på nogle gode råd.
Hilsen den bletrætte mor.