Brev:
Skoldkopper hos spædbørn og amning
14. august 2008
Alder:
3 mdr.
Skoldkopper hos spædbørn og amning
Hej Helen
Jeg har desværre fået konstateret helvedesild og kan i den forbindelse forstå, at jeg kan smitte med skoldkoppe virus. Kan jeg smitte min 3 mdr. gamle søn som ammes fuldt ud eller er et ammebarn 'beskyttet' via mælken sålænge det ammes?
Hilsen en bekymret mor