Brev:
Putteritual - 3 mdr.
14. august 2008
Alder:
3 mdr.
Putteritual - 3 mdr.
Hej igen igen.
Jeg glemte lige et til spørgsmål!!
Har du en ide til hvordan vi kan starte et putte ritual og er det muligt med en 3½mdr gammel dreng?
I øjeblikket er vores "ritual" at Sylvester kommer i bad efter vi voksne har spist og derefter ammes, hvor han stort set falder i søvn (i stuen hvor vi ser fjernsyn)....herefter lægges han ind i liften/sengen, Han vågner ofte lidt op i sengen og ligger og laver trætte/putte lyde...jeg lægger mig ved siden af liften ude af syne, hvor jeg giver sutten en enkelt gang og trækker dynen op da han sparker den af et par gange. Det tager ca 5-15 min før han falder i søvn (uden gråd el lign).
Han bliver lagt ml 20.30-21.30 alt efter træthed;-)
God weekend
Sylvester og Ida