Brev:
Søvnproblemer - god råd er velkomne
16. august 2008
Alder:
11 mdr.
Søvnproblemer - god råd er velkomne
Hej Helen
Mathilde nærmer sig nu de 11 mdr, og de sidste 3-4 uger er det blevet sværere og sværere at putte hende til natten. Det tager alt ml 2-50 min hver aften.
Hun får godnat flaske ca kl 20 og når hun ikke gider den mere er det som om hun bliver aktiv istedet for træt. Hun spænder op i kroppen som en flitsbue og gider ikke sidde på skød. Derfor bliver hun så lagt i sin seng, men så starter showet. Hun græder indtil vi kommer ind, og tit må vi tage hende op da hun ellers er helt opløst. Vi er begge enige om at det med at komme op og falde i søvn på armen er et skråplan, men vi er fuldstændig blanke for hvad vi ellers kan gøre.... fordi vi er absolut heller ikke tilhængere af at hun skal græde sig i søvn.
Hun er motorisk langt fremme, kravler, stiller sig selv op, går med MEGET lidt hjælp og er helt fantastisk glad og super tilfreds.
Gode råd er meget velkomne.....
Med venlig hilsen
Dorte