Brev:
At trække sig op i armene
17. august 2008
Alder:
4 mdr.
At trække sig op i armene
Hej.
Min søn på fire måneder har de sidste par dage begyndt at trække sig selv op i siddende stilling når jeg holder ham i armene. Han synes det er rigtig sjovt, griner og kan slet ikke få nok.
Mit spørgsmål er så, om det er skadelig for hans ryg. Han er jo alt for lille til at sidde med støtte endnu. Jeg lægger ham selvsagt ned igen straks han har trukket sig op.