Brev:
Svært ved at få en lillesøster
17. august 2008
Alder:
2 år, 6 mdr.
Svært ved at få en lillesøster
Hej Helen.
Tak for dit svar sidst, det går meget bedere.
Så er det den store at det gælder, hun har svært ved at få en lillesøster, hun græder meget, hver dag når jeg henter hende og vi kommer hjem græder hun hysterisk 10-50 min og kalder på hendes far. Det er ikke fordi jeg ikke giver mig tid til hende for vi plejer at hygge i hendes seng, det eneste sted hun må have hendes sut. Vi taler om dagen i dagplejen, men det fungerer bare ikke hvis naya er vågen. Det er ikke fordi at der ikke er plads til gaby hvis hun er vågen, men det er bare det at man skal dele.
Jeg ved ikke hvordan jeg takler alt den gråd, jeg har prøvet at spørge til hvad der er i vejen, jeg har prøvet at sende hende på værelset, men intet hjælper.
Det er synd for hende at hun skal være så ulykkelig, men hvad gør jeg? Håber at du har et godt råd, som du har haft så mange gange før.
Med venlig hilsen
Janet