Brev:
Spisemønster
17. august 2008
Alder:
1 mdr.
Spisemønster
Hej Helen,
Jeg har et spørgsmål til min datters spisemønster. Smilla spiser nemlig mest om natten samt om formiddagen. Sen eftermiddag/aften ammer jeg hende nogle meget korte ture - oftest ikke mere end 5 minutter.
Til gengæld så spiser Smilla hele formiddagen - med ca. 1 times mellemrum fylder hun sig godt op frem til kl. 11. Hun spiser typisk 2 gange om natten kl. ca. 2 (bliver lagt i seng ml. 20-21) og kl. 5.
Jeg ville jo meget gerne have hende til at spise mere om aftenen pga søvn mv. Men til min store overraskelse, så sover hun gerne 5 timer i rap selvom amningen har været begrænset i aftentimerne..
Er sådan et spisemønster ok?
På forhånd tak for dit svar.
Lisbeth