Brev:
Nye sovevaner, hvordan?
20. august 2008
Alder:
11 mdr.
Nye sovevaner, hvordan?
Kære Helen.
Tak for dit svar sidste gang, det var lige det vi havde brug for.
Min søn Andreas er nu 11 mdr. Han er en super glad og aktiv dreng om dagen. Når han skal puttes skriger han hysterisk og vælter rundt i sengen i mindst en time før han falder i søvn på trods af at han næsten ikke kan holde øjnene åbne af træthed. Han sover for det meste først kl. 10.00.
Han bliver ammmet og da jeg er i tvivl om der er nok mælk drikker han derefter en flaske (100ml.) mælkeerstatning. Han vågner igen til midnat og skriger helt vildt indtil han får bryst. vågner i løbet af natten ca. 4 gange hvor han skriger og vågner mere og mere indtil han får bryst. Det virker ikke somom der er noget mælk at hente, men han sutter og falder i søvn. Det skal lige siges at han stadig sover hos os.
Han har aldrig brugt sut, men jeg har lyst til at introducere ham for en nu, er det en god ide`?
Jeg vil gerne stoppe med at amme snart, og kan ikke holde til at arb. 37 timer i ugen og være til rådighed natten lang. Vi vil gerne have Andreas ud af vores seng og i egen seng, måske endda i eget værelse, hvordan gør vi det bedst muligt.
Hvad skal jeg give Andreas at spise til natten? Varm letmælk i en flaske? Er det nok?
Vores putteritual virker desuden ikke længere, har du et godt putteritual du kan give os.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Maria