Brev:
Får min dreng mad nok?
25. marts 2004
Alder:
9 mdr.
Får min dreng mad nok?
Hej
Min søn er nu ca. 9½ måned, og jeg bliver lidt i tvivl om, om jeg giver ham nok at spise, når jeg læser om anbefaldet kost til denne alder. Han får stadig flaske 2 gange dagligt. Han kan godt lide at få flaske.
Herhjemme ser det såden her ud:
Morgenmad: hjemmelavet havregrød + mælk i kop
Formiddag: 210 ml. mme (herefter lur)
Frokost: en skive bondebrød, m. div. pålæg + agurkestænger + vand eller mælk i kop.
Eftermiddag: Frugt eller yougurt + vand i kop (herefter lur)
Sen eftermiddag: lidt frugt
Aftensmad: Det vi får
Sen aften: 210 ml. mme, derefter i seng.
Han virker ikke mere sulten. Og jeg er også bange for at give ham for meget mad, han skulle jo nødigt overfodres;o) Men han skal jo heller ikke gå rundt og sulte. Han vejer ca. 11 kg og er ca. 80 lang.
Får han for lidt mad?
Håber du kan hjælpe mig.
Kærlig hilsen
Majbrit