Brev:
Vil ikke have grød til morgenmad og aftenflaske
21. august 2008
Alder:
12 mdr.
Vil ikke have grød til morgenmad og aftenflaske
Hej Helen.
Tak for dine gode svar.
Angående vores datter Freja på 12 måneder.
Hun er, som tidligere nævnt, meget sulten når hun kommer hjem fra dagpleje, her får hun brød og frugt. Har prøvet med grød, men det vil hun ikke have.
Hun spiser en stor portion aftensmad ved ca 17.30 tiden, og spiser en flaske på 250ml når hun bliver puttet kl 19.
Hun er meget sulten når hun bliver puttet, så hvordan skal vi vende hende af med flasken? Og hvornår skal vi gøre det? Det er nu også ret hyggeligt som putteritual, og hun plejer at falde i søvn så snart hun har spist. Hun får ingen flaske om natten, men vil stadig ikke spise morgenmad. Da hun startede i dagpleje var der ca 3 uger hvor hun spiste grød til morgenmad. Men de sidste 1 1/2 måned har hun ikke fået grød til morgenmad. Jeg laver grød hver morgen og har også prøvet med en bolle og frugt, hun spiser et par mundfulde, men så skælder hun ud og vil ikke have mere. Vi har nogle gange givet hende en flaske istedet, men det er vel ikke løsningen eller hvad?
På forhånd tak :-)
Med venlig hilsen
Kristina