Brev:
Sovetid - 2 mdr.
21. august 2008
Alder:
2 mdr.
Sovetid - 2 mdr.
Hej Helen ...
Jeg har brug for endnu et råd...
Lille Oliver på 8 uger er en meget nysgerig dreng.. Jeg har lidt problemer med hans sovning .. jeg har kæmpet med at amme ham men jeg har opgivet da jeg ikke har haft den bedste start med det amning. Derfor malker jeg ud og så får han det som en trøste tår eller en sove tår ...
Han får allomin Blå og 2 grønne flasker i døgnet ... Ved godt at der ikke rigtig er en rytme, når de er så små, men jeg giver ham flaske hver 3 time om dagen og natten hver 4 time ca.
Men Oliver melder sin sult ca ½-1 time før han skal have mad, så jeg prøver at trække den til der er gået 3 time for det har min sundhedsplejerske sagt jeg skulle ... men det er ikke så nemt. Jeg prøver at hjælpe ham til at sove igen, men han powernapper og det gør han hele dagen igennem. Det er som om han holder øje med mig hele tiden, for når jeg nærmer mig ham i barnevognen eller li liften i sengen eller i sofaen, kalder han på mig. Han falder ikke ned i den dybe søvn, så han sover kun 1 time mellem måltiderne ca..
Men om aftenen bliver det lidt for meget for ham, så når han får flasken ved en 18 tiden, så skriger han og vil ikke noget og så er han overtræt. Han sover bedre om natten, når det er mørkt, så det er ikke hver dag det der sådan, men hvad kan jeg gøre ...