Brev:
Bevidst om hvor mor og far er når man skal sove mv.
23. august 2008
Alder:
13 mdr.
Bevidst om hvor mor og far er når man skal sove mv.
Hej Helen
Tak for dit svar. Sebastian er kommet lidt videre i sin senge vågne halløj, og det viste sig efter en lille uge at han fik skoldkopper, så nu sover han bedre.
Jeg havde godt på fornemmelsen det med sutten og ikke give. Nogle gange er jeg så hurtigt derinde, at jeg ikke opdager at han egentlig sover igen. han er blevet lidt bedre til at finde sin sut selv nemlig. Jeg har også brugt et af dine tidligere råd om junior dyne. Jeg har tidligere fjernet den pga sommer og fordi han er en varm dreng. men nu rammer den ham lidt ind uden stadig at dække ham til og det virker til også at give lidt tryghed.
Jeg synes at havet læst at du ikke mener at 1årige ved at deres mor og far er der når man forlader rummet, i et svar til en anden. Er du helt sikker på det? Synes at havet læst at de netop nu lærer at vi er der og kommer igen, og at de kan være trygge.
Hvornår må de sove med hovedpude ?
Hvor vigtigt og hvornår ser man generelt at de selv kan spise med ske og gaffel ?
Med venlig hilsen
Pia