Brev:
Søskende
24. august 2008
Alder:
22 mdr.
Søskende
Hej Helen.
Mine sonner er nu henholdsvis 22 og 3 maaneder.
Som tidligere navnt, rejser vi en del mellem Danmark og min mands hjemland, mens vi desvarre ogsaa har varet nod til at flytte lejlighed nu for 2. gang paa de nasten 2 aar, vi har haft born. Samtidig er min aldste son nod til at starte i en ny dagpleje, da den forrige desvarre maa lukke, saa en masse omvaltninger i hans korte liv.
- Plus han jo er blevet storebror..
Er det for haardt for saadan en lille dreng, eller tanker han ikke saadan?
Han er stadig meget far-syg, hvis ikke mere, nu han er blevet storebror. Han vil hele tiden bares af min mand, og han maa ikke satte sig, og min mand synes det sommetider bliver meget haardt.
Er han ik for gammel til alt det baren? jeg ved godt der ik findes alder paa saadanne ting. men er det ik ok at satte en granse ved det, selvom han bliver helt hysterisk
Skal vi skiftes til at gore ting som putte, borstetander osv. selvom han ber om far?
I Dk giver man jerndraaber fra 6 maaneder, men i andre lande fra 4 maaneder. Hvorfor denne forskel? Og hvis vi er i begge lande, hvad skal vi saa gaa efter?
Har du her tilsidst nogle gode raad til at takle den jalousi, som jo naturligt er...?
Paa forhaand tak