Brev:
Antihistaminer og amning
25. marts 2004
Alder:
1 mdr.
Antihistaminer og amning
Hej
Jeg vil gerne have et råd vedrørende antihistaminer og amning.
Jeg har en del høfeber og vil meget gerne tage antihistaminer. Lokalvirkende præperater virker ikke godt nok og jeg bliver meget irritabel og træt uden antihistaminer.
Hvilke kan jeg tage?
Påvirker de barnet og i så fald hvordan (hun er nu 6 uger)?
På forhånd tak,
Allergikeren.