Brev:
Skal vugges i søvn ...
25. august 2008
Alder:
6 mdr.
Skal vugges i søvn ...
Hej Helen!
Jeg har en dejlig dreng på 6 mdr, han sover ikke ret meget i løbet af dagen... Jeg kunne godt tænke mig, at han tog en ordentlig lur i stedet for 3 små. Og så har jeg været så dum at, vugge ham i søvn i barevognen. Hvordan kommer jeg ud af den onde cirkel, uden naboerne tror jeg slår ham;-)...
Om natten er jeg ca. inde ved ham 20 gange for at give ham sut og dyne på, kan man gøre noget ved det? Han sover inde ved storebror på 3,5 år, så jeg vil heller ikke lade ham grynte for meget, for så vågner den store. Han falder i søvn med det samme, når han har fået sutten...
Han´s rytme er således:
Kl ca.
6.30 vågner.
8.00 Fuldkornsgrød m. vand i kop
9.30 Sover ca.45 min i barnevogn
12.00 risgrød m. vand i kop, mme bagefter
13.00 sover 45 min - 1 time
16.00 Vælling ml
16.30 måske en lille lur (45 min)
18.00 grønsagsmos m. vand i kop
19.30 vælling 200ml
Falder så i søvn i mine arme, og bliver så lagt i seng. Sover uden flasker om natten.
Det kunne også være dejlig, at man bare lage ham ind i sengen, og så selv faldt i søvn. Men da de deler værelse, vækker han sikkert den store.
Håber du kan hjælpe os lidt på vej, med vores små problemer.
På forhånd tak
Anette