Brev:
Jerntilskud, laver brækfornemmelser
25. august 2008
Alder:
6 mdr.
Jerntilskud, laver brækfornemmelser
Hej Helen
Et kort spørgsmål. Skal min datter have jern hver dag fra 6 mdr alderen? Hun er snart 7 mdr og får 5 amninger plus mme i maden. Hun laver nemlig brækfornemmelser af det og hvis det ikke er en nødvendighed, så vil jeg bare give hende 4 dråber hver dag i stedet for de 8 som der står på pakken.
Kærlig hilsen
Helle