Brev:
Løfter sit hoved
25. august 2008
Alder:
5 mdr.
Løfter sit hoved
Hej Helen.
Mange tak for din hjælp ang. at vores datter ikke rigtig ville tag flasken. Det går rigtig godt nu. Hun spiser ca. 750 ml om dagen.
Der sker meget med hende lige nu. Hun er f.eks. begyndt at løfte hendes hoved op, når hun ligger på ryggen. Hvorfor gør hun det? Er hun ved øve sig på at komme op og sidde?
Hun er som sagt kun 5 mdr. Hun er rigtig god til at ligge på maven, hvor hun er begyndt at komme op på strækte arme. Hun har vendt sig fra ryg til mave begge veje i en måneds tid nu, men den anden vej gider hun ikke. (Hun kan godt).
Til sidst vil vi sige mange mange tak for en god hjemmeside. Man kan finde svar på mange ting.
Med venlig hilsen
Mads og Charlotte