Brev:
Hvor store portioner
26. august 2008
Alder:
9 mdr.
Hvor store portioner
Hej Helen!
Så er Mathilde blevet 9 mdr og er begyndt at kravle, det er stort!!!
I den forbindelse er hun dog også blevet meget urolig om aften, når hyn skal sove, som om hun har uro i kroppen?
Hun har dog også lige været lidt syg (for første gang), med lidt feber og forkølet og har derfor vågnet og grædt om natten. Nu vil hun ikke puttes alene i sin seng om aften, og vi bliver hos hende eller ligger os med hende til hun sover, vi håber dog at komme ind i den "gamle " rytme igen??
Mht til måltider, hvor meget er det "normalt" for en på 9 mdr at spise af gangen? Mathilde spiser stort set alt som vi tilbyder hende, men kun lidt af gangen. Lige nu får hun flaske morgen, eftermiddag og aften. 3-4 måltider med mad i løbet af dagen, men for det meste vil hun ikke ha noget om eftermiddagen så fra flaske kl ca 14 til aftensmad 17.30-18 spiser hun ikke noget. jeg har prøvet at snige flere måltider ind men det giver ikke noget, tværdigmod.
Hun er en glad pige, der trives, sover 2-4 timer om dagen og 9-10 timer om natten. Jeg tror hun er stor af sin alder bruger str 80 i tøj og vejer ca 10 kg
Med venlig hilsen
Lisa