Brev:
Vågner pludseligt og snyde-græder
26. august 2008
Alder:
12 mdr.
Vågner pludseligt og snyde-græder
Kære Helen
Vores datter, Maria, er nu efterhånden blevet lige knap et år, og alt går heldigvis stadigvæk helt som det skal. Men de sidste par nætter er hun vågnet op - nærmest med et skrig - hvorefter hun har grædt. Eller rettere sagt: Ladet som om hun har grædt, for det er som om at det ikke er rigtig gråd, men bare en efterligning.
Vi har jo lidt på fornemmelsen, at hun er ved at prøve os lidt af, fordi det jo sikkert er vældig hyggeligt, når vi kommer løbende ind og aer hende og putter hende og den slags, men det kan jo også godt være, vi tager fejl, og så ville det jo være lidt uheldigt bare at slå det hen og lade hende ligge.
Har du nogle erfaringer med den adfærd - og har du nogle gode råd til, hvordan vi bedst forholder os?
Bedste hilsner
Malene