Brev:
Søskende?
26. august 2008
Alder:
4 mdr.
Søskende?
Hej Helen
Så kunne jeg endnu en gang godt tænke mig at høre din uforbeholdne mening :-)
Det går rigtig godt med vores datter som nu er 4½ måned. Hun er altid glad, sover godt, griner, smiler og er utrolig nem. Vi kæmper lidt med spisningen stadigvæk da det overhovedet ikke har hendes interesse. Vi har af børnelægen fået anbefalet at komme olie i hendes mme, da det vil give hende nogle ekstra kalorier. Vi fik ikke lov af børnelægen til at starte op med skemad før hun var 4 mdr, så nu er vi ved at introducere lidt forskelligt mos for hende, og håber på at det vil fange hendes interesse.
Nå, men mit spørgsmål går nu på noget helt andet. Vi overvejer om vores datter skal have en lillesøster/lillebror relativ hurtigt. Det vil sige at vi vil starte på at forsøge at blive gravide nu, og dermed vil vores datter blive storesøster allerede når hun er lidt over 1 år. Vi har selvfølgelig fået "blod på tanden" angående barn nummer 2 da vores datter er utrolig nem, men det er jo ikke sikkert at det fortsætter.
Hvad er dine anbefalinger vedr. at få to børn så tæt på hinanden? Skal vi hellere nyde vores datter, mens vi har tid og overskud til det eller hvad tænker du om det?
Vi syntes vi har overskud og lyst til at få flere børn specielt tæt på hinanden, da både min kæreste og jeg har søskende som er langt aldersmæssigt fra os.
Tak for en god brevkasse i øvrigt.
Sommerhilsner fra S