Brev:
Mad og søvn - 11 mdr.
27. august 2008
Alder:
11 mdr.
Mad og søvn - 11 mdr.
Kære Helen.
Vores datter er nu snart 11 måneder, og maden er desværre stadig en kamp, hvilket det jo har været fra den dag hun blev født. Hun trives dog fint nok, men er en lille pige.
Mit spørgsmål går på hendes mælkeindtag. Hun får 200 ml om morgenen efter morgenmad, 200 ml om aftenen efter aftensmad, 80-100 ml inden vi går i seng v. 23-tiden (i søvne), og så vågner hun ved 4 tiden og får 60-100 ml.
Jeg er i tvivl, om hun efterhånden kunne undvære noget af den mælk? Især ville det jo være dejligt, hvis ikke hun skulle have om natten, men jeg er usikker på, om det er i orden, da vi jo normalt bare er glade hvis hun vil spise et eller andet. Har dog prøvet, men hvis ikke hun får det, er hun umulig at få til at sove igen.
Hun sover stadig på vores værelse. Er det på tide at rykke hende ind på eget værelse? Og i så fald hvordan?!
Hun er rigtig længe om at falde i søvn. Vi sidder altid hos hende til hun sover og hun er ikke ked af det, men nægter bare at give slip!
Hilsen C.