Brev:
Pylret dreng og sove hos mor og far
28. august 2008
Alder:
7 mdr.
Pylret dreng og sove hos mor og far
Hej Helen,
Oskar på snart 9 måneder har været helt umulig og pylret den sidste uges tid. Han plejer stort set aldrig at græde, men græder nu ofte - hver gang han skal skiftes f.eks. Desuden er der konstant en baggrundsstøj af utilfredse lyde. Desuden er han ekstra vanskelig at få til at sove om aftenen (jeg bliver oftest nødt til at amme ham til ro i sengen) og han ligger meget uroligt når han sover/halvsover - det virker også som om han er mere træt end tidligere om dagen.
Han er blevet meget mere mobil det sidste stykke tid og har også taget et par enkelte kravletag, dog uden at han har opdaget at det er vejen frem endnu. Han er også begyndt at have mere varierende lyde og snakke mere, så det med at han er så umulig har måske noget med det at gøre? Jeg synes bare ikke det virker som seperationsangst, da han også ofte er utilfreds når jeg eller min mand er sammen med ham. Håber du kan berolige mig - for det går mig godt nok på nerverne :-)
Lige et tillægsspørgsmål: Hvordan ser du forøvrigt på at han sover inde mellem min mand og jeg om natten? Han bliver lagt i seng i sin egen seng ved siden af vores, men 1. gang han vågner tager jeg ham over, og så ligger han der resten af natten - både min mand og jeg synes det er SÅ hyggeligt og vil nødig undvære det - men får vi måske et problem senere - er det måske at gøre ham en bjørnetjeneste?
Med venlig hilsen
Rikke