Brev:
Lige pludselig meget ked af vuggeren
28. august 2008
Alder:
23 mdr.
Lige pludselig meget ked af vuggeren
Hej Helen
Vores datter knapt to år har i et år været meget glad for sin vugger. Hun har stort set aldrig grædt dernede og vi har altid kunne aflevere hende uden problemer (der er meget faste rutiner omkring aflevering). Hun er kun i vugger knapt 6 timer om dagen.
I løbet af den sidste uge er hun blevet helt ude af den, når hun skal afleveres. Hun græder som besat og er ikke til at kende. Vi tror ikke umiddelbart, der er sket noget alvorligt med hende dernede og hun er helt ok, så længe vi bare er der. Forleden måtte personalet ringe og bede os komme da hun havde grædt kraftigt on and off i to timer. Man bliver jo helt knust og nervøs for, hvad der foregår i hendes lille hoved. Hjemme er hun ekstra morsyg (og farsyg, når mor ikke er hjemme). Hun har ret pludseligt fået lunte og kan være meget pylret. Det meste af tiden hjemme er hun dog i rigtig godt humør, meget kærlig, udadvendt videbegærlig og sjov. Jeg er på nedsat tid og er meget sammen med hende.
Hvad kan det være og hvad skal vi gøre?
Mange venlige hilsener
Christine