Brev:
Madplan og hensyn til gluten
29. august 2008
Alder:
7 mdr.
Madplan og hensyn til gluten
Hej Helen
Så er jeg på banen igen, jeg vil høre om vores madplan for dagen er passende til vores søn.
Vores dag ser således ud
op mellem 6.30 og 7.30
7.30-8.00 øllebrød eller havregrød spiser ikke så meget
8-9.30 alt efter hvornår han er stået op formiddags lur den kan vare i alt fra 30 min til 2 timer. han bliver putte med en flaske MME alomin syrnet ca 100 ml drikker han
hvis han ikke vågner for sent lidt frugt i små bidder
11.30 frokost grønsagsmos med kød eller fisk og små stykker blomkål, broccoli, ærter eller advokado ved siden af
Eftermiddagsluren er når han er træt igen det kan være alt mellem 13-16 her sover han ca ½ time han bliver putte med flaske nogen gange drikker han noget ca 100 ml andre gange ingenting
15-16 1 dl sødmælksyoughurt med frugmos og frugt i små stykker ved siden af
17-30 aftensmad grønsagsmos med kød eller fisk og små stykker blomkål, broccoli, ærter eller advokado ved siden af
1915-19.45 puttes med flaske drikker ca 100 ml
23-24 drømmeflaske drikker ca 200-250 ml
vi har prøvet med flaske igen ml 3-5 men han nægter så at spise morgenmad så vi har droppet den.
vi ville gerne starte op med boller til mellemmåltiderne (hvilke slags boller?) da han tygger flot og måske rugbrødhapser (hvilken slags rugbrød er godt??) til frokost, men kan vi det i forhold til glutenindtaget??
På forhånd tak for hjælpen :-))