Brev:
Sove ude hos andre
31. august 2008
Alder:
3 mdr.
Sove ude hos andre
Hej Helen.
Ja så er Valdemar blevet 10 uger og han er kommet over sit udviklingsspring og er igen blevet en dejlig glad dreng.
Desværre er han begyndt at have svært ved at sove ude ved andre. Altså han er aldrig alene afsted, da jeg jo stadig ammer. Men når vi f.eks. er ude ved mine forældre, så kan han ikke sove i længere tid. Han kan godt falde i søvn, men sover ikke mere end en halv time, selvom hans middagslur normalt er 2,5-3 timer.
Jeg ved godt at det er fordi at han ikke er vant til at sove derude og at hans seng er det trygge sted for ham, men det er også selvom han sover i barnevognen, her skyder jeg så skylden på fremmede og anderledes lyde (de bor i hus lidt ude på landet og vi bor i lejlighed tæt på midtbyen). Desuden er han heller ikke god til at sove i barnevognen hjemme.
Mit spørgsmål er så om det er noget han vokser fra af sig selv, eller om det er noget vi skal lære ham??
Det er bare så træls hvis han ikke får sin middagslur, da han så bliver overtræt, sur, hysterisk og helt umulig og vil bare INGENTING! og samtidig vil vi jo også gerne kunne tage ud og besøge folk..
Hilsen Maibrit og Valdemar.