Brev:
Ny madplan - 9 mdr.
1. september 2008
Alder:
9 mdr.
Ny madplan - 9 mdr.
Hej Helen.
Nu nærmer Jasmin sig de 9 mdr, og jeg kunne godt tænke mig en madplan som passer til hendes alder. Den er nok ikke meget anderledes end den hun fik da hun var 7 mdr, men vil blot sikre mig, hun får hvad hun har brug for.
Hun er begyndt at kravle for 3 uger siden og det går rigtig godt. Hun er ikke længere ked af det og frustreret over ikke at kunne komme fremad så det er dejligt.
Generelt synes jeg ikke hun spiser ret meget. Jeg laver små portioner og alligevel er der en del tilbage, når hun viser tegn på at være mæt. Hun vil allerhelst spise det hele selv men det er jo lidt svært endnu men hun får lov, så snart det er muligt.
Nætterne er stadig lidt urolige. På en god nat vågner hun kl 5 og ammes og sover til 7. Men nogle nætter vågner hun kl 3 og så kan jeg putte hende igen og igen, men hun kan ikke falde i søvn hvis jeg ikke ammer hende.
Jeg tror det var alt for denne gang. Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Jane