Brev:
Amning og tænder - 8 mdr.
30. marts 2004
Alder:
8 mdr.
Amning og tænder - 8 mdr.
Hejsa
Min datter er 8 mdr og amningen er gået godt fra fødsel.
De sidste par dage har hun været meget pyldret og igår og idag har hun ikke ville ammes.
Hun har alle tegn på at der er flere tænder på vej. Løs mave, tandknopper lidt feber og pivet.
Kan de kommende fortænder "øverst" gøre at hun ikke vil ammes?
Håber meget at du kan hjælpe mig, mine bryster er ved at springe, kan ikke ligge ned eller bære rundt på min datter. AVS!
Hun er ret utilpads og vil gerne være på arm hele tiden og det er kun mor som duer.
Hun vil gerne spise grød og drikke af kop.
Jeg ønsker at amme videre og håber du kan hjælpe..
Med venlig hilsen
Betina