Brev:
Forskellige modermælkserstatnings-mærker
2. september 2008
Alder:
12 mdr.
Forskellige modermælkserstatnings-mærker
Hej Helen
Vi har siden Josefine var ganske lille kørt med NAN i brikform.
Fornylig opdagede vi at Arla laver noget de kalder Babymælk
Vi købte nogle stykker for at se om barnet ville have det, og jo - ikke noget problem.
Nu er spørgsmålet - kan vi uden videre gå over på Arlas produkt, og, ikke mindst - er det lige så godt som NAN ?
Prisen er kun ca det halve, så der er jo lidt at spare, men ikke for hver en pris ..!!
Josefine og co