Brev:
Vægt og højde under middel
2. september 2008
Alder:
22 mdr.
Vægt og højde under middel
Hej Helen
Min datter pa 22 mdr er lige blevet målt og vejet og jeg synes at hun ligger lidt under middel i begge. Hun vejer 11,1 kg og maler 82 cm
Er det noget jeg skal bekymre mig om?
Hun er ellers en meget aktiv, sund og glad pige, der spiser næsten alt.
Mange hilsner fra Annika