Brev:
Røget laks
3. september 2008
Alder:
12 mdr.
Røget laks
Hej Helen,
Et lille hurtigt spørgsmål...
Har prøvet og give min lille søn røget laks og han var meget glad for det, men bagefter kom jeg til at tænke på om det er ok at give ham røget fisk? Eller om der er noget ved rygningen som han ikke har godt af?
Venlig hilsen
Karen