Brev:
Sove i egen seng - 12 mdr.
3. september 2008
Alder:
12 mdr.
Sove i egen seng - 12 mdr.
Hej Helen
Har skrevet til dig før for at få brudt dårlige søvnassociationer, det prøver jeg på i øjeblikket. En anden ting jeg har brug for din hjælp til er, hvordan jeg får min 12 måneder gamle datter til at sove i hendes egen seng, hun har altid sovet i min. De gange jeg har prøvet at ligge hende i hendes seng ender i kaos hun græder, rejser sig, kaster op, kører op og er slet ikke til at nå. Det kan vare i flere timer så det er endt med at jeg har givet efter og lagt hende i min seng med amming så hun kunne sove.
Jeg blir rigtig ked af det og ved ikke hvordan jeg skal håndtere det. Jeg læser bog, ammer og vil så ligge hende i hendes seng. Har prøvet at gå ud og komme igen med minutters interval, har prøvet at blive og berolige hende.. men med samme resultat. Har du en "opskrift " til mig, jeg er i tvivl om hvor længe jeg skal holde fast, skal jeg tænde lys starte forfra, skal jeg gå, tage hende op af sengen, lade hende blive i sengen osv, el hvordan?? Ja jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre og det mærker hun jo selvfølgelig også..
Håber du kan hjælpe mig så vi kan komme gang med det på en fornuftig måde..har virkelig brug for en plan så jeg føler mig sikker i det jeg gør og hun tydeligt forstår hvad jeg gerne vil have hun skal. Hun bruger ikke sut men tænker jeg kunne introducere en bluse som lugter af mig så hun har noget at putte med. Der er ingen far.