Svar: Sutter pludselig på pegefinger
3. september 2008
Alder:
14 mdr.
Kære Charlotte
Det lyder som om at Carolina finder lidt tryghed ved at sutte på sin finger, det giver hende en ro og samtidig er det lidt tidsfordriv, det er meget hyggeligt, når hun sidder der i vognen og I er ude at handle ...
Det er fint at du tilbyder hende sutten som alternativ, da den er lettere at komme af med end fingeren er, men derudover kan du også tilbyde hende et stykke agurk, frugt, en lille pakke rosiner eller andet, så hun vendes lidt fra at skulle sutte hele tiden.
Det er mit bud, fortsat god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske