Brev:
Vitamin D
8. september 2008
Alder:
4 mdr.
Vitamin D
Hej Helen,
Ja nu skriver jeg altså igen og det er endnu engang om forskellen på hvad man gør i England hvor jeg bor og så DK. I England bruger man ikke Vitamin D dråber. Hvor vigtigt er det at min pige får dem? Hun er 16.5 uge nu og jeg vil da gerne give hende dem hvis det er anbefalet. Hvad siger du?
Endnu engang tusind tak for en super brevkasse
Lotte